Heips ; ) hmm öh nyt kun vielä keksis tähä jotai o....o

jjaaaa-a. Oon päässy taas Final Fantasy X-2:sessa eteenpäi ; >> Nyt tosin oon jumittunu semmoseen ärsyttävään kohtaan. : / Rikku on varmaa parhain niist tyypeist, sit Yuna ja kolmantena Paine. On ne kaikki kolme silti iha hyviä tyyppejä, mutmut : ))))

btw, jos joku ei nyt tiedä, että mikä ihmeen Final Fantasy X-2, niin voin sanoa, että paras se on paras peli, mitä pleikkarilla voi olla ; ) Mutta hmm, tarkempaa tietoa wikipediasta. Joo, ei mikään hirveän uusi peli (2002 julkaistu) mutta kuitenkin. En oo vieläkään päässyt sitä läpi, joskus 6 vuotta sitten ostin pelin tädiltäni, kerkesin alle vuoden pelata, sitten öh peli paloi, syystä tai toisesta. Tämä nyt kertoo jotain iästäni, mutta olin silloin 6 vuotta sitten sen verran nuori, etten kyllä pahemmin tajunnut pelistä mitään, koska sitä ei saa suomen kielelle, englanniksi vain. En siis silloin päässyt kovinkaan pitkälle, ehkä yhden pomon voitin o..o Pari vuotta sitten ostin pelin uudestaan, nyt olen päässyt läpi 57%, eli vielä on jotain neljäkymmentä prosenttia jäljellä, yritän kuitenkin päästä sata prosenttisesti, joka on aika mahdotonta ensimmäisellä pelikerralla n__n Pelissä on myös todella hyvä tarina, se on jatkoa Final Fantasy X:lle. Uusin Final Fantasy on Final Fantasy XIV, joka julkaistaan tänä vuonna. Eli siis kaikki Final Fantasyt eivät ole jatko-osia toisilleen, jotkut ovat. Joo, tässä nyt oli hieno Final Fantasy selitys =D

En nyt muuta jaksa kirjoittaa, see ya ♥

Kappaleita, joita kuuntelin tämän tekemisen aikana:

 

Janet Jackson - If

Michael Jackson - Xscape

Michael Jackson - Don't walk away

Michael Jackson - Sunset Driver

Michael Jackson - You are my life

Michael Jackson - Break of dawn