joo. Päivittelen tätä blogia taas.

HMMMMMMM.. Pääsin eteenpäin Final Fantasy X-2:sessa (; ONNITELKAA.

öhhhhh.. tänään tulee flashforward jeejee. Eilen tuli Ashes to Ashes ja CSI :)))) Pitkästä aikaa pystyin kattomaan ton CSI:nki, ku normaalisti en saa kattoo sitä, mut nyt nyt ku ei tarvinnu vielä mennä kouluun nii joo

 

Joo, totatota, vilma tulee huomenna yöksi ja hiihtolomalla meen mummolaan, varmaa tädin kans mennään mökille yöksi, who knows (:

 

Niinja, mun huone on vieläkin sotkune, ei mun pitäny siivota se ku... kolme kuukautta sitten ?

 

Nyt mä yritän epätoivosesti keksiä tänne vielä jotai .. HMM pitää tehdä tänään kivasti läksyjä, en oo viel tehny paljo mitää, ja niitä on kuitenki kolmelta päivältä.

 

Oon aika varma, ettei paljo kukaa seuraa tätä mun sekaista blogia, mutta tätä on kiva pitää ! 8''''''''''''''''''''''3

Tälläki kertaa oon aika monta kappaletta kerenny kuunnella, nimittäin mulla kestää, ennenku keksin yhtää, mitä pitäis kirjottaa =D Eli siis tota, ny listaan ne kappaleet, mitkä kerkesin kuunnella :

Michael Jackson - Whatever Happens

Janet Jackson - Feedback

Fergie - Glamorous

Fergie - Clumsy

Michael Jackson - Unbreakable